11 branduri din Moldova și Belarus au fost expuse pentru prima dată la târgurile de modă din Franța

Moldova
11 branduri din Moldova și Belarus au fost expuse pentru prima dată la târgurile de modă din Franța

Brandurile de îmbrăcăminte din Moldova și Belarus și-au expus produsele la târgurile comerciale "Who's Next" și "Première Vision" de la Paris, cu sprijinul proiectului "Ready to Trade", implementat de către Centrul pentru Promovarea Importurilor din țările în curs de dezvoltare (CBI) și Centrul Internațional de Comerț (ITC) în cadrul inițiativei EU4Business.

Atenția ITC și CBI s-a concentrat pe industria de îmbrăcăminte din Belarus și Moldova, în special pentru a dezvolta capacitățile IMM-urilor locale de a-și exporta articolele de îmbrăcăminte și de modă în Europa. Sectorul articolelor de îmbrăcăminte din ambele țări se consideră a fi unul dintre cele mai promițătoare sectoare. IMM-urile participante confecționează o gamă largă de articole de îmbrăcăminte pentru femei, rochii pentru mirese și haine pentru copii, inclusiv tricotaje.

IMM-urile selectate au beneficiat de îndrumare, consiliere și formare, ceea ce le-a ajutat să-și prezinte articolele de îmbrăcăminte pe piața europeană. În timp ce lucrau la colecțiile lor, IMM-urile au obținut informații actualizate cu privire la cerințele pieței UE, cele mai noi tendințe în modă și standardele de durabilitate. După trei ani de învățare și pregătire activă, cele 11 companii și-au prezentat cele mai noi colecții la două târguri comerciale franceze de top — "Who's Next" și "Première Vision 2021".

Participanții din Belarus și Moldova la "Who's Next"

În cadrul târgului "Who's Next", brandurile au fost prezentate la standuri separate pentru fiecare țară sub sloganurile „Fabricat în Belarus” și „Fabricat în Moldova” pentru a promova atât brandurile, cât și țările de origine. Experții CBI în domeniul îmbrăcămintei au reprezentat toate brandurile de la târg, promovându-le ca branduri de top în industriile de îmbrăcăminte naționale și oferind informații despre design-uri, tehnici și standarde de producție.

La târg, au fost expuse ofertele de haine de designer ale Studioului de design Balunova” (https://balunova.by) în categoria îmbrăcăminte pentru femei, produsele „Lakbi” (http://www.lakbi.com), care s-a lansat cu costume de afaceri și s-a extins la rochii, pantaloni și alte categorii, precum și brandul afacerii de familie „Vladini” din Belarus (www.vladini.by), care a activat din anul 2007, iar în prezent oferă haine în stilul City Chic.

Brandurile moldovenești prezente la "Who's Next" au inclus Julia Allert cu formele sale geometrice și sortimente de capsule coordonate (https://juliaallert.com/ru/), L. Storojuc, care dispune de design-uri proprii (http://dininima.md/LIUDMILA-STOROJUC/), și Amarena Secret, un producător cu experiență de 20 de ani în confecționarea hainelor pentru femei (http://amarenasecret.com/).

Tot în cadrul târgului, au fost prezente brandul Lea Lea din Belarus, care s-a lansat ca un mic studio de modă în 2013 (http://lealea.by/en/about-us) și brandul Morozov creat de Nikolai Morozov, care se axează pe gândire liberă și energie (https://morozov.com/). Brandul Vistline din Moldova confecționează paltoane și jachete pentru dame din 2001 (http://dininima.md/VISTLINE/).

Rezultatele au fost foarte promițătoare. Toate companiile au câștigat de pe urma experienței unice de a se prezenta cumpărătorilor europeni și au reușit să-și stabilească relațiile necesare pentru a-și desfășura afacerile pe piața UE.

“Première Vision 2021”

Așa cum târgul "Première Vision" este concentrat mai mult pe tricotaje, în cadrul acestuia au fost prezente două branduri din Belarus, Bonadi și Oval, care și-au expus ofertele la propriul stand, fiind îndrumate de un expert al CBI. Bonadi produce articole tricotate pentru femei dintr-o gamă largă de țesături începând cu anul 2007 (www.bonadi.ru), iar Oval's confecționează haine pentru bărbați, femei și copii și execută comenzi pentru branduri private (http://oval.by/en/home/).

Participarea la "Première Vision" s-a dovedit un mare succes pentru participanții din Belarus. Așa cum brandurile din UE caută oportunități de aprovizionare mai aproape de Europa, acestea au manifestat un interes sporit față de industria din Europa de Est. „Am putea deja spune că putem exporta în UE.” a afirmat un participant. „Cred că există un interes serios față de categoria produselor noastre.”

Cookie-Urile
Acest website folosește cookie-uri pentru a furniza o experiență mult mai bună de navigare. Aflați mai multe
Refuz cookie-urile
Accept cookie-urile